Laren - Las Vagas

14 mei 2010 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Laren 12 mei 2010.

Om 4.30 uur gaat de wekker.5.10 uur we vertrekken naar Schiphol.

Maaike brengt ons weg.

Om 6.45 uur aankomst Schiphol.

Lies en Harry zijn net geariveerd. Philip wacht ons op.

Inchekken dat is nog niet zo eenvoudig als het lijkt.

Koffers laten wegen alles oke.

Dan gaan we door de douane.

Naar het vliegtuig we zitten er allemaal in de vertrektijd was 10.10 geworden.

En maar wachten 11.20 uur eindelijk het vliegtuig komt in beweging.

Daar gaan we dan. Mooi plekje voor het raam maar helaas alleen maar wolken.

Na 9 uur zijn we in Minneapolis.

Koffers moeten we zelf weer inchekken.

Dat duurt en duurt het gevolg ons vliegtuig naar Las Vegas gaat voor onze neus weg.

Harry probeert of we met de volgende vlucht kunnen.

Dan ontdekken we dat er al 3 echtparen in het vliegtuig zitten naar Las Vegas.

Nou ja dat is niet zo erg die kunnen naar het hotel en dan zien we elkaar.

Eindelijk heeft Harry het voor elkaar en we kunnen mee.

Om 23.10 kunnen we mee(Ned. Tijd). De boarding pass klopt niet we hebben geen zitplaats.

De machines kunnen het niet aan.Dan maar handmatig en we moeten de gaatjes opvullen.

Niet erg als we maar in Las Vegas komen.

He he we zitten weer in een vliegtuig en die ging met een vertraging van 3 uur.

Dan na 3.30 uur vliegen komen we boven Las Vegas aan je weet niet wat je ziet.

Lichtjes en nog eens lichtjes.

We zijn allemaal zo moe maar er wordt gelukkig gelachen en de hele groep is weer bij elkaar.

7 uur (Ned tijd ) in het Hotel. 22 uur Las Vegas tijd.

Van gokken komt niks meer. Maar een drankje hebben  toch maar genomen (die kwam hard aan ook kwa prijs 7 dollar voor een glas wijn en 4 dollar een pilsje).

Na 27 uur in touw te zijn geweest naar bed want om 8 uur is het weer ontbijt en we gaan onze Campers halen.

13 mei.

Iedereen was op tijd en hadden toch nog goed geslapen naar een zeer vermoeiende dag.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker.

Om 10 uur werd de we de eerste groep opgehaald om de camper in ontvangst te nemen.

Daar werden we ontvangen en kregen uitleg.

Wat ons verbaasde we kregen splinter nieuwe campers mee.

Iedereen verbaasd en blij.

De boel inpakken en eerst boodschappen doen en dan naar de eerste camping.

Die camping was dicht bij zo’n 6.2 mijl.

Ja hier zijn het mijlen en geen km. Daar moet je ook aan wennen.

Het is behoorlijk warm zo’n 35-40 graden zeker wel het is een gok omdat ik het nog nergens heb kunnen ontdekken.

Je denkt dat is mooi maar daar zitten nog behoorlijk wat kinderziektes in.

Henk is constant bezig allen heeben lekkage ze hebben vanaf de fabriek de moertjes en palletjes niet goed aan gedraaid.

2 campers zijn terug naar het verhuur bedrijf met mankementen die Henk niet kan verhelpen.

Lekker vroeg naar bed gegaan en heerlijk geslapen.

14 mei.

Het is behoorlijk warm een vrije dag.

Vanmiddag Happy Houre en vanavond het welkomstdiner.

De deelnemers zijn allemaal aan het bijkomen van de drukke hektische dagen.

Straks gaan we even naar het restaurant om te chekken of ze ons ver wachten.

Leuk dat we al zoveel reacties van jullie krijgen en Maaike bedankt voor de foto.