Howdie partner!

4 januari 2010

Welkom op onze reispagina.
Hieronder staat wat informatie over de reis die we zullen gaan doen:

American Rockies: Een feest van zonnige herkenning en beginnersgeluk

Een fantastische kampeertocht met een van alle gemakken voorziene, echt Amerikaanse camper naar de Amerikaanse Rocky Mountains en de aangrenzende westelijke plateaus. Het land dat zo vertrouwd is uit films. Zoals de presidentskoppen van Mount Rushmore in South Dakota ('North by Northwest'); Monument Valley in Utah (talloze cowboy- en indianenverhalen) en Devil's Tower in Wyoming ('Close Encounters'). En natuurlijk niet te vergeten Route 66 en de Grand Canyon in Arizona. U doorkruist andere prachtige Nationale Parken, als Zion en Bryce in Utah en Yellowstone in Wyoming, met zijn warmwaterbronnen en geisers. U brengt een bezoek aan de kopermijnen,bezoekt Salt Lake City en niet te vergeten het bruisende vegasLas Vegas.  Kortom, een betoverende reis door de meest dramatische landschappen van de planeet Aarde.

camper-Canada-Alaska-USA

Laat gerust een berichtje achter!

You come back now, you hear!

Henk en Hermien

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Heidy:
    8 mei 2010
    Hé leuk, ik ga jullie zeker volgen. Heel veel succes met de laatste voorbereidingen en ik hoop dat jullie ontzettend van deze vakantie zullen genieten!!
  2. Marietje Kistemaker:
    8 mei 2010
    Wij hopen dat jullie enorm van deze reis zullen genieten, en wij blijven jullie volgen.
  3. Rikie:
    8 mei 2010
    Ik zal jullie reis met belangstelling volgen. Ik wens jullie vanaf deze plaats alvast een heel mooie reis.
  4. Tonnie&Gerda:
    9 mei 2010
    Ook wij wensen jullie een mooie reis toe en ga genieten
    van alles wat deze reis te bieden heeft.
    Heel veel succes, wij zullen jullie volgen.
  5. eite en fiena:
    11 mei 2010
    11 mei

Nogmaals een goede reis gewenst en veel succes.
  6. koos en ria:
    12 mei 2010
    een hele goede reis en we hopen dat alles voorspoedig gaat lopen. Geniet ervan.
  7. Tonnie&Gerda:
    Groeten uit Harfsen.
    Wij gaan vandaag met de Noorwegenreis beginnen.
    Geniet van alles om jullie heen en neem het mee
    naar Laren.
    Groeten
    Tonnie & Gerda
  8. Herman&Jootje:
    13 mei 2010
    Vanuit Eefde wensen wij jullie een hele goede reis,
    maak er wat van. We blijven jullie volgen.

Groeten,Herman,Jootje.
    P/s met Jootje gaat het de goede kant op.
  9. Arnold en Maaike:
    Haihai,

Wat een dag hebben jullie gister gehad zeg!!! 27 uur is echt belachelijk lang! Je kon dan in Australië of verder zitten. Nu maar genieten! Veel foto's maken voor de achterblijvers in dit koude kikkerlandje!

Groetjes Maaike
  10. Francis Beltman:
    20 mei 2010
    Heel veel succesmet de reis dat hij voorspoedig zal verlopen . en net zulke mooie foto,s als de Canada reis.Ik volg jullie met veel plezier.
    groet ,
    Francis
  11. Tonnie&Gerda:
    14 juni 2010
    Wij zijn weer terug in Nederland en hebben van Noorwegen genoten tot op de laatste dag.
    We zullen bij jullie terugkomst over en weer nagenieten
    van alle leuke momenten en foto's.
    Groeten
    Gerda & Tonnie