Bryce Canyon – Zion

17 juni.

Bryce Canyon – Zion.

Reisdag.

Lies en Harry uitgezwaaid.

Het weer was goed 80 gr F (27 gr  C).

Om 10 uur zijn we vertrokken.

Een echtpaar had pech volgens de RV dealer mocht hij doorrijden maar Henk had daar zijn bedenkingen bij.

Afgesproken dat we achter hem bleven en als hij ons nodig had hij dat dus kon melden.

We kwamen door en langs de Red Canyon.

We moesten een beetje omrijden vanwege de werkzaamheden aan een tunnel.

Harry had de alternatieve route uitgezocht en op papier gezet.

De omleiding was ongeveer 60 mijl.

We kwamen weer heel veel mooie plekjes tegen.

We gingen via weg nr 14 door het National Park Cedar Breaks.

Het was mooi maar we zijn erg verwend met wat we in Bryce hebben gezien.

Dus even kijken en dan weer door.

Het echtpaar met de kapotte wiellager zijn we nog niet achterop gekomen.

Misschien gaat het goed.

Het was even zoeken maar het is gelukt we zaten op de interstate 15 en nu bij exit 27 eraf.

We wilden ook graag ergens en boterham eten maar nog geen plekje gevonden.

En net toen we dat tegen elkaar zeiden kwam er een rest area.

Daarop gereden zagen we ons echtpaar  staan Henk keek onder de camper en vond toch dat het te riskant was om door te rijden.

El Monte gebeld en die stuurde ons weer naar een RV bedrijf.

Hij had nog zo gevraagd om een Ford garage.

Met veel moeite hebben we het RV bedrijf gevonden.

Die kon het maken maar er zit garantie op een nieuwe auto dus hij heeft naar de dichtstbijzijnde Ford garage  gebeld (dus toch) en die wilde het morgenvroeg maken.

Het echtpaar blijft in de camper slapen op het terrein bij de garage.(plaatsje St George)

Wij gaan naar de campground in Zion.

Eten en daarna de finale van Molka.

De uitslag is:

Een man als eerste en een vrouw als tweede derde zijn 2 mannen.

’s Avonds met Lies en Harry buiten gezeten en een lekker glaasje gedronken.