Bryce Canyon

16 juni 2010 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

16 juni.

Bryce Canyon.

Vanmorgen eerst rustig aan gedaan.

Henk is met een deelnemer even gaan rijden met zijn camper hij had een tik gehoord onder het rijden.

Henk vond het nodig om hier mee naar de garage te gaan.

Eerst El Monte (verhuurbedrijf) gebeld of dit mocht.

Ja het mocht ze zijn naar het RV station geweest die zit aan de overkant van de straat.

De monteur daar vond het niet nodig om er wat aan te doen (zou minstens 2 a 3dagen duren).

El Monte gebeld en die zei ook door rijden.

Hopelijk gaat het goed.

Henk kreeg nog meer vragen want gister waren er een paar Campers door gaten gereden met het gevolg de lades eruit.

Na de koffie zijn we naar Bryce Canyon geweest met z’n vieren met de Shuttle bus.

Op vertoon van onze pas voor de parken konden we gratis mee.

Onderweg kon je uitstappen waar je wilde en ook weer opstappen.

Om de 10 min. kwam er een bus.

We hebben een trail  gelopen van 1,5 mijl.

Dit was van Inspiration point naar Sunrise point.

Was erg mooi kan je niet goed vastleggen op de foto maar we doen een poging.

Nog even in het Visitor Center naar de film gekeken hier kon je de Canyon in alle seizoenen zien.

Ook erg mooi.

Weer wildlive  gezien.

Terug met de Shuttle bus naar de campground.

Koffie gedronken en toen ging Henk weer aan de klusjes.

Vanavond gaan we Molka spelen.

Het weer is super mooi lekker warm alleen de wind is hard en het stuift.

De Camper beweegt nu ik dit zit te typen.

1. Marietje Kistemaker:
    17 juni 2010
    Hallo Henk,Hermien,Lies en Harry.Vanuit Istrië groeten wij Gemma,Rene,Sjoerd en Marietje jullie en wij zijn net als jullie met de laatste week bezig.Gezellige groep,mooi weer heerlijk eten leuke excursie`s en Sjoerd blijft net als Henk bezig.
  2. Jennie en Willem:
    17 juni 2010
    Wow wat mooi. Het mooiste voor het laats bewaard !!
    Wat een kleuren. Groetjes Willem en Jennie.
  3. Joke:
    17 juni 2010
    Geweldig, wat zien die foto's er prachtig uit! Nu ben ik pas echt jaloers op jullie reis, alleen voor dit landschap zou ik al mee gaan. Kun je me als je terug bent Hermien eens uitleggen wat Molka nu eigenlijk voor spel is??? Kunnen we dat ook eens doen in plaats van tennissen?
    Nog heel veel plezier en ik hoop voor Henk dat de campers het nog even volhouden. Groetjes, Joke