Colorado - Denver

29 mei 2010 - Cheyenne, Wyoming, Verenigde Staten

29 mei.

Het is weer een reisdag H & L uitgezwaaid.

We krijgen nu 3 reisdagen achter elkaar.

Het was warm vannacht en tegen de morgen begon het enorm te waaien.

Vandaag is het niet zo'n lange rit.

Eerst nog wat boodschappen doen en dan achter de groep aan.

We gaan even van de route af om naar de US Airforce Academy te gaan.

Toen we op het terrein kwamen werden we weer gecontroleerd.

De bestuurder moet zijn rijbewijs en pas laten zien ze keken even rond in de camper voor de veiligheid.

Ze zijn o zo bang dat er vuurwapens ed. mee wordt genomen.

Bij ons was het een jonge dame (cadet) ze was zeer geïnteresseerd waar we vandaan kwamen en hoe onze reis eruit ziet.

Het was een goede keuze want waar we allemaal komen was en is het erg mooi volgens haar.

Nou ja daar zijn we het mee eens.

Wat we tot nu toe gezien hebben is ongelooflijk.Daar is een bijzondere kerk te bezichtigen van de cadetten die daar in opleiding zijn.

In deze kerk is op de bovenverdieping de Protestante kerk en op de begane grond in het voorste gedeelte de Rooms Katholieke en een gedeelte Joods en voor Boedisten.

De bovenverdieping konden we niet bezoeken daar er getrouwd werd.

Verder naar de campground 13 mijl voor Denver.

Sommige deelnemers zijn met de bus naar Denver gegaan wij niet.

Henk had weer een klusje.

Gelukkig had hij het gauw verholpen.

Daarna met H & L de dag doorgenomen met een bakkie koffie.

Het werd hier wat frisser en even later een buitje met wat onweer.

Nu is het droog en een aangename temperatuur.