Cody

5 juni 2010 - Yellowstone National Park, Wyoming, Verenigde Staten

Cody.

5 juni.

Een vrije dag.

Vanochtend had Henk nog enkele klusjes.

Na de lunch zijn we even Cody ingelopen en tent haringen gehaald voor de vlag.

We kwamen enkele deelnemers tegen en 1 echtpaar zegt zijn jullie al in het Buffelo Bill museum geweest.

Nee daar waren we niet geweest.

Ze plakten ons het stickertje op de borst zo konden we er voor niets in.

Het was zo dat wij niet zoveel tijd hadden en toch iets konden zien.

In dit museum kan je wel 2 dagen rond kijken en dan heb je nog alles niet gezien.

Het was echt de moeite waard.

Na het avondeten werden we opgehaald door de Rodeo bus.

Het was een hele zit en best heel mooi om te zien.

Alhoewel ik er niet zo goed tegen kan dat kalfjes zo met een lasso en dan nog aan de poten worden vast gemaakt en neer gesmeten wordt.

Wie maar de snelste tijd had.

Ook kwamen er cowgilrs wie het snelste om de vaten kon rijden dat was mooi hoe die meisjes het paard in bedwang kon houden.

Daarna werd er op een stier gereden of liever gezegd ze werden er gelijk weer afgegooid.

Daar zijn ook gewonden bij gevallen.

Nou ja het was een avond om niet gauw te vergeten.

We werden weer met de bus naar de campground gebracht waar we toch even na gepraat hebben onder het genot van een drankje.

Morgen een reisdag en dan komen we in een gebied waar geen wifi is en geen telefoon bereik.

Dus even wachten op een nieuwe blog.

1. Heidy:
    6 juni 2010
    Het blijven Nederlanders, hè, Haha. Ons bin zuunig!
    Die rodeo lijkt mij ook helemaal niets, daar zou ik ook niet tegen kunnen. Maar verder prachtige foto's en wat een afwisselende reis! De mooiste foto tot nog toe vind ik die van die 3 meter hoge sneeuwduinen. Fantastisch lijkt me dat om daar doorheen te rijden! Geniet nog van de laatste weken van deze mooie reis samen. Groetjes, Heidy
  2. Arnold en Maaike:
    7 juni 2010
    Haihai,

Nou ik ben weer helemaal bij! Jullie zien en doen een hoop. Leuk! Veel plezier nog daar!

Groetjes Maaike
  3. Wim en Gerda:
    11 juni 2010
    Hoi Henk en Hermien, wat is het allemaal mooi daar.
    Hele mooie foto's. Wat een belevenis. Geniet van de laatste weken.
    Groetjes,
    Wim en Gerda
  4. Henk en Marthy:
    13 juni 2010
    Hoi H&H Leuke foto's, mooie verhalen prachtig allemaal, maar die foto met het bruidje met een witte jurk en oranje gympjes is het helemaal.
    groetjes Henk en Marthy
  5. Janet en Harry:
    17 juni 2010
    Hoi Henk Hermien, mooie verhalen en foto's dit zal wel een vakantie zijn om niet gauw te vergeten, maar de laatse week is aangebroken en dan kan het gewone leven weer beginnen. We wensen jullie alvast een prettige terugreis en tot dan.

Groeten Janet & Harry