Alamosa

25 mei 2010 - Colorado Springs, Colorado, Verenigde Staten

25 mei.

Vrije dag.

Henk en Harry zijn vanochtend naar de Ford garage geweest.

Er bleef een lampje branden.

Lies en ik bleven op de campground en hebben gezellig gepraat met een kopje koffie.

Toen H & H terug waren zijn we met z’n vieren naar de Great Sand Dunes geweest.

Een natuurverschijnsel zo mooi.

Door weer en wind zo gevormd.

Duinen waar geen zee is het is raar maar waar.

Je mag ze beklimmen je moet dan eerst door een stroompje water lopen en klimmen maar.

Wij hebben het niet gedaan maar enkele deelnemers hebben het wel gedaan.

Ze vertelden dat het zand zo warm onder de voeten was dat je niet met blote voeten er in kon lopen.

Daarna zijn we naar een Alligatorfarm geweest.

Hier werden alligators op gevangen die mensen hadden gehad als huisdier.

Eerst zijn ze klein maar later….

Er liepen ook grote schilpadden rond je moest  wel oppassen dat je er niet bovenop ging staan.

Ook waren er slangen , vissen papagaaien enz.

Het geheel viel tegen daar het niet goed onderhouden was.

Op de campground koffie gedronken en toen was het tijd voor het Happy Hour.

Was gezellig daarna moest Henk nog wat klusjes doen.

1. willem en Jennie:
    26 mei 2010
    mailtje ontvangen gaan niet naar de bruiloft zijn dan op vakantie and here are the results of laerveld
    einduitslag 1 beckson 20, 2 larveld 18, 3 bergh 18,
    4 de stoven 16, 5 tega 15, 6 zeddam 11, 7 vorden 8,
    8 mallemsemolen 6 punten goed gedaan hé ben trots op jullie dames. passen jullie goed op dat je geen ratelslangen tegen komen in de prairy groet van de dames willem en jennie