Las Vegas

21 juni 2010 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

21 juni

Las Vegas.

Gister het afscheidsdiner gehad.
Om 18 uur werden we verwacht in het campingrestaurant.
De tafels stonden geschikt.
De leiding werd door een deelnemer overgenomen van Harry.
Er werden verhaaltjes verteld en gezongen en als klap op de vuurpijl werden er nette moppen getapt.
Dat zingen was erg leuk de mannen zongen (ik weet niet hoe ik het schrijven moet) Kras na Polski.
2 mannen zongen voor en de groep er achter aan.
Erg leuk.
Ook een deelnemer zong solo een lied ook erg mooi.
Het eten was echt op z’n Amerikaans.
Wanneer je je bord leeg hebt wordt het weggehaald en beginnen ze met de volgende gang.
Dus je buur is bezig met het voorgerecht krijg jij de soep al.
Daar heeft Harry toch wat van gezegd en toen ging het iets rustiger.
We werden ook goed verwend.
Na het toetje werden de deelnemers uit genodigd om bij de camper van Harry en Lies om nog wat te drinken.
Er was nog wijn over en anders moeten we het weg gooien en dat is zonde (Ons bint zunig)
De volgende dag gaan we in groepjes naar het verhuur bedrijf om de camper in te leveren.
Daarna worden we in 2 groepen naar het Golden Nugget Hotel gebracht.
Daar hebben we ons op gefrist en even de Freemontstraat in met al zijn winkeltjes en Cassino’s.
Om 15 uur Henk gefeliciteerd het is nu 24 uur in Nederland en hij is jarig.
Met z’n zessen daarop een borrel gedronken.
18 uur dinerbuffet in het Hotel.
Daarna even naar de kamer en dan weer naar de Freemontstreet deze is overdekt en elk uur komt er een lichtshow.
Onder die kap (ongeveer 1 km) was het lekker koel kom je er onderheen dan sta je tegen de warmtemuur aan.pfffffffffffffff.
Om 22 uur werden de lampen uit gedaan en ging het gebeuren.
Eerst donder en bliksem en toen een lichtshow op de muziek van Queen oa. Bohemain Rhapsody.
Heel mooi je zag het hele optreden tegen het plafond aan.
Geweldig.
Toen nog even bij Harry en Lies op de kamer wat gedronken en nog even alles door genomen wat morgen te wachten staat.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade