Durango - Alamosa

23 mei 2010 - Alamosa, Colorado, Verenigde Staten

23 mei vrije dag.

Gister hadden we een vrije dag.

Samen met Harry en Lies naar het plaatsje Durango geweest was leuk om te zien.

Daarna zijn we boodschappen wezen doen voor ons zelf en voor de groep.

In Durango konden we ook in de supermarkt geen alcohol krijgen wel light bier enz. (In deze staat ook droog gelegd wat alcohol betreft)

Dat is niet te drinken in de Liquor Store hebben we toen onze slag geslagen en zelfs hadden ze Grolsch bier.

Daarna naar de campground en wat administratie en klusjes gedaan.

Tegen 16.30 uur hebben we de bbq aangedaan en gezellig met z'n vieren gegeten.

De deelnemers waren allemaal weg sommigen gingen met z'n 6en en anderen weer alleen op pad.

Het was een fijne dag om even bij te komen.

24 mei reisdag Durango - Alamosa.

Zoals het al een gewoonte wordt hebben we Harry en Lies weer uitgezwaaid.

Henk moest nog wat schroefjes aan draaien en sommige deelnemers kwamen de schroevendraaier lenen.

Toen de deelnemers weg waren zijn wij terug gegaan naar Durango daar zit een RV dealer.

Wat onderdelen gehaald toen nog ons raam laten repareren was een steentje tegen gekomen.

We werden gelijk en heel leuk geholpen.

We hadden nog wat klompjes meegenomen en aan die jonge man (indiaan) gegeven voor de prettige hulp.

Toen zei hij: I have a gift for you.

Toen kreeg Henk een armbandje die hij die ochtend nog had gemaakt.

Hij zal je geluk brengen zei hij.

Nou je moet weten dat Henk hem om heeft je zou haast denken......

Nu maar gauw achter de groep aan.

Ze hadden al een behoorlijke voorsprong.

Deze reisdag zijn er niet zo veel dingen om te bekijken.

Maar een grote waterval genaamd Treasure Falls was erg de moeite waard.

Daar kwamen we ook een paar deelnemers tegen.

Met Coby en Cor zijn we naar boven gewandeld en hebben we elkaar op de foto gezet.

De reis weer hervat en we kwamen heel veel dode White tail deers (hert met een witte kont) langs de kant van de weg tegen. Zielig.

Op een gegeven moment kwamen we in de sneeuw niet meer op de weg maar wel nog langs de kanten.

We zaten op 7874 ft. hoogte.

Het was hier koud zo'n 58 F. (15 C ) brrrrrrrrrrr.

Waren we niet meer gewend.

Het is weer een heel ander landschap.

1. willem en Jennie:
    25 mei 2010
    weer leuke foto's het lijkt er op dat het wat groener wordt de foto's zien er niet meer zo rotsig uit geniet er van. met de pinksterdagen hebben we fantastisch weer gehad blauwe luchten en heerlijk warm de rest van de week wordt het weer slechter
    de blauwe regen van jullie staat in volle bloei op het tennisfront ook goed nieuws met 4-0 gewonnen van tega waren leuke mensen hadden nog nooit zo verloren en stonden boven ons met dezelfde aantal punten de einduitslag weet ik nog niet staat nog niet op de computer zie je morgen wel groet willem en jennie